REGULAMIN

Regulamin określa zasady dokonywania zakupów i korzystania z usług drogą elektroniczną poprzez Stronę internetową www.beatamrotek.pl.

I. Definicje

  • Sprzedawca/Usługodawca – Beata Mrotek English Coaching ul. Zamiejska 7, 05-802 Pruszków, NIP 6311261119, Regon 146435443
  • Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.z 2002 r.Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  • Klient – osoba fizyczna (w tym również konsument), osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która zawiera Umowę Sprzedaży, również na odległość, lub korzysta z innych Usług Sklepu Internetowego.
  • Konsument– rozumie się przez to osobę fizyczną, która zawiera Umowę Sprzedaży w celu bezpośrednio niezwiązanym z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Usługa– usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta.
  • Produkt– towary i usługi wymienione, opisane i prezentowane na Stronie internetowej.
  • Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.
  • Strona internetowa– serwis internetowy dostępny pod adresem www.beatamrotek.pl, za pośrednictwem, którego Klient może kupić Produkt.
  • Strony – Usługodawca i Klient.
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Strony internetowej.

II. Zasady ogólne

  1. Regulamin określa zasady dokonywania sprzedaży Produktów za pośrednictwem Strony internetowej, w formie ustnej lub pisemnej, oraz wzajemne prawa i obowiązki Stron z tym związane.
  2. Regulamin jest udostępniony Klientowi na Stronie internetowej, w formie, która umożliwia pozyskiwanie, odtwarzanie i utrwalenie Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
  3. Warunkiem złożenia Zamówienia przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień.
  4. Złożenie Zamówienia na Stronie internetowej oznacza zapoznanie się, zaakceptowanie i przestrzeganie przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
  5. Kontakt z Usługodawcą przez email: witaj@beatamrotek.pl lub telefonicznie +48509232995

III. Oferowane produkty

Produkty oferowane w ramach Strony internetowej to:

  1. Analiza predyspozycji zawodowych realizowana w oparciu o testy Career Direct (znane w Polsce pod nazwą Kompas Kariery) w trzech wariantach opisanych na stronie www.beatamrotek.pl
    1. Test edukacyjny
    2. Test zawodowy
    3. Test zawodowy Premium
  2. Pokazowa sesja coachingowa – czas trwania 30 minut

IV. Wymagania techniczne

  1. Przeglądarka powinna mieć włączoną obsługę javascript oraz plików cookies.
  2. W celu korzystania z zakupów na Stronie internetowej konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
  3. W trakcie korzystania z zakupów na Stronie internetowej w systemie teleinformatycznym Klienta instalowane są niewielkie pliki cookies dla celów identyfikacji oraz dla celów statystycznych, jeżeli przeglądarka, której używa Klient, na to po
  4. Sprzedawca ma wykupiony certyfikat bezpieczeństwa SSL w domenie beatamrotek.pl
  5. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze Strony internetowej możliwe było ze wszystkich popularnych typów komputerów, systemów operacyjnych i przeglądarek internetowych, jednak nie gwarantuje i nie odpowiada za możliwość i efektywność korzystania z wymienionych stron w całości lub części przy użyciu wszystkich dostępnych narzędzi.
  6. Ochrona danych osobowych Klienta realizowana jest zgodnie z zasadami określonymi w Polityce Prywatności opublikowanej na Stronie www.beatamrotek.pl.
  7. Sprzedawca dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia każdorazowej, ciągłej i pełnej dostępności Strony internetowej.
  8. Klient nie może umieszczać na Stronie internetowej treści niezgodnych z prawem, dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego.

V. Składanie i przyjmowanie Zamówień

  1. Kupujący składa Zamówienie na Stronie internetowej poprzez:
    a) wybór jednej lub kilku pozycji Produktów oferowanych na Stronie internetowej,
    b) prawidłowe wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zamówienia,
    c) dokonanie płatności w systemie Tpay (www.tpay.com), którego operatorem jest Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, NIP 7773061579, REGON 300878437
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, o ile Strona internetowa nie jest wyłączona z użytku z powodu prowadzonych okresowo prac konserwacyjnych.
  3. Zamówienie będzie uznane za złożone, jeżeli w formularzu zamówienia zostaną zamieszczone wszelkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację Kupującego, w tym w szczególności numer telefonu kontaktowego lub adres poczty elektronicznej. W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym. Jeżeli kontakt z Kupującym nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
  4. Sprzedawca potwierdza złożenie Zamówienia na Kompas Kariery poprzez automatycznie wysyłaną wiadomość email z wszystkimi podanymi w formularzu.
  5. Po wysłaniu zamówienia na wybrany pakiet Kompasu Kariery, Zamawiający jest automatycznie przekierowany do systemu płatności tpay.com, w celu dokonania płatności. Kupujący otrzyma potwierdzenie o poprawnie zrealizowanej płatności na wskazany adres email.

VI. Zasady i formy płatności

  1. Wszystkie ceny prezentowane na Stronie internetowej są wyrażone w polskich złotych (PLN) zwolnione są z VAT. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili składania Zamówienia.
  2. Na każdy sprzedany Produkt Sprzedawca wystawia dowód zakupu (fakturę) na życzenie Klienta.
  3. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: fakturę, fakturę korygującą. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
  4. Dostępne są następujące formy płatności:
    1. Przelew tradycyjny na rachunek bankowy
    2. Przelew natychmiastowy online
    3. BLIK
    4. Portfele elektroniczne (Google Pay, Visa Checkout, Masterpass, PayPal)
    5. Karta płatnicza (debetowa lub kredytowa)

VII. Odstąpienie od Umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie w formie pisemnej w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz.271 ze zm.). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot opłaty za pakiet Kompasu Kariery powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
  2. Zapisy o odstąpieniu od umowy opisane powyżej w ust.1, nie mają zastosowania w sytuacji, gdy Konsument po otrzymaniu od Sprzedającego linku rejestracyjnego utworzy swoje konto w systemie na stronie careerdirect.org w celu rozpoczęcia testu.
  3. Prawo do odstąpienia od Umowy, o którym mowa w ust. 1 dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc ma ono zastosowanie wyłącznie do Klientów będących konsumentami.
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem 14 dniowego terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz.271 ze zm.

VIII. Reklamacje

  1. Reklamacje powinny być składane pisemnie (listownie, e-mailem) na adres: Beata Mrotek ul. Zamiejska 7, 05-802 Pruszków lub na adres poczty elektronicznej witaj@beatamrotek.pl
  2. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę.
  3. Do reklamacji oraz odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Towaru z umową w stosunku do konsumentów stosuje się przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141 poz. 1176 ze zm.) i ustawy z dnia 2 lipca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zmianami).
  4. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556 – 576 Kodeksu cywilnego, z wyłączeniem przepisów bezwzględnie obowiązujących.

IX. Polityka prywatności

  1. W trakcie składania Zamówienia, Klient musi wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Serwisu Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
  2. Podawanie danych Klienta służy wyłącznie realizacji Zamówienia. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją Zamówienia jest Beata Mrotek English Coaching ul. Zamiejska 7 05-802 Pruszków, NIP 6311261119, Regon 146435443
  3. Dane osobowe Klienta są przechowywane w systemie informatycznym Sprzedającego przez czas trwania procedury realizacji Zamówienia.
  4. Szczegółowe zasady ochrony i przetwarzania danych osobowych zostały opisane w Polityce Prywatności dostępnej na Stronie internetowej www.beatamrotek.pl.

X. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
  2. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych Umów Sprzedaży między Sprzedającym a Klientami:
    i. będącymi konsumentami, będą rozpatrywane przez sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.),
    ii. niebędącymi konsumentami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy ze względu na miejsce siedziby Sprzedawcy.